Naiivne töömesilane

Naiivitar minus arvas, et aasta lõpp ei saa kindlasti ülemäära kiire olema, sest mis ma siis nüüd rohkem teen kui eelnevatel aastatel. Ühtki üritust ju ei korralda, ühtki aasta kokkuvõtet kusagil tegema ei pea otseselt. Ometigi miskipärast on tööd uksest ja aknast muudkui tulema hakanud ning otsa ega äärt sel näha pole. Asjad on nii pööraseks kiskunud, et ma kardan, et mõnda detsembriks antud lubadust tuleb vist murda. Mu enda jaoks tähendab see muidugi kuidagi nagu natuke allaandmist, aga kui ma nüüd vaatan oma graafikule selgelt ja ausalt otsa, siis noh. Ka minu päevas on ainult 24 tundi ja viimasel ajal olen ma sellest kasutanud pea kõike (miinus 5-6 unetundi).

Tegelikult meeldib mulle mõelda, et ma kasutan endale antud päevi üpris mõistlikult. Eile oli mul näiteks puhkuse viimane päev ja kui mul oli plaanis korraks sõbranna kassi toitmas, korraks tööl koosolekul ja õhtul natuke kaugemal poes kui tavaliselt käia ning pärast seda vee jalad seinal kodus istuda, siis tegelikult jõudsin ma nende asjadega ühele poole alles kaunis õhtupoolikuks.

Täna oli juba aeg tööle naasta ja viga, mida ma püüan mitte enam teha – esimese tööpäeva õhtuks trenn panna. Vaatamata ülemuse sünnipäevalauas veedetud mõnusale tunnikesele olin ma kella neljaks juba nii sooda, et saatsin ühte kirja vist kolme erinevasse valesse kohta. Tiimikaaslane hakkas juba kella kolmest saati mind koju kupatama, aga trenni pärast tuli kella viieni pingutada. Ise hiljem mõtlesin, et tarkpea, oleks ju võinud kassi juures Ropkas lõunal ära käia, mul neid ületunde ju jagub. Homme püüangi asjad nii ajastada, et ma ei peaks kella üheksa õhtul veel pärast tiimiüritust Ropkasse rändama.

Pärast trenni koju loivates leidsin linnast Minioni. Heade mõtete linn Tartu : )

15327646_10210284528767105_616198989_n

Naiivitar minus mõtles veel, et kuidagi vähe jõulupidusid on sel aastal, aga tuleb tunnistada, et – jumal tänatud, et neid rohkem pole. Pärast selliseid tööpäevi ei viitsi ma küll kusagil ilus olla. Eks elu näitab, kas ma plaanitutelegi jõuan, kui asjad mu ühes töövaldkonnas kardetud kombel lappama lähevad.

Aga pea püsti ja ikka edasi!

Lisa kommentaar

