Talk is cheap

Nonii-nonii. Puhkus on läbi ja argipäev hakkab nüüd vaikselt jälle paika loksuma. Niivõrd-kuivõrd. Mulle meeldib viimasel ajal hoopis see, et miskit uus, vabam rutiin on välja kujunemas. Kuna mõned töövälised tegevused sai vahepeal, raske ent õiglase südamega ära lõpetatud, siis on hingamisruumi kuidagi märksa rohkem. Mida on saatnud küll konstantne hirm, et agamismasiisnüüdteen. Mis nüüdseks küll natuke vaibuma hakkab ja tõepoolest mõtlen, et tšill. Vaatab, mis elu toob.

Päris loorberitele veel puhkama jäänud ei ole – SYMPOSIUM ikka tahab vaikselt korraldamist ja praeguseks oleme jõudnud täpselt niikaugele, et… halleluuja, kahe ja poole nädala pärast on pidu! Ma olen vaheldumisi paanikas ja tegutsemislainel. Aga ööpäevas on liiga vähe tunde  ma võiks end varem kui kella 9ks tööle vedada suuta. Sest kell üheksa tööle, vahele mõni majaväline koosolek/muud asjaajamised, kella 5ni veel tööd, kodu, olümpia (jah, see hullus tabas mind ka; jõudsin täna napilt Rasmus Mägi jooksu ajaks koju), õhtune jooks (üritan vaikset tagasi rajale saada), veel natuke tööd…

Nädalavahetus vist möödus esmakordselt selle kevad-suve jooksul Tartus paigalolles. Olid küll mitmed suurejoonelised plaanid, mille täiega ära sõnusin. Hakkasin juba viimase nädala jooksul rääkima, et mul on 3-4 valikut, aga raudselt ma tegelt ei tee mitte midagi. Nojah, peaaegu nii läkski. Aga oli seda ka vaja!

Ps, miskipärast vanasti sattusin siia kuidagi mitte just kõige parematel aegadel kirjutama, aga praegu tundub vastupidi olevat  – pärast edukat päeva, lootusrikkalt homsesse astudes tundub vaja olevat siia keksima tulla. Olgu siis nii, märk maas, oli hea päev!  Ja niipea kui ma olin selle lause lõpetanud sain halvad uudised üritusega seoses, mis selle tähe all tundub küll juba kergelt nagu üritus ehk luhtunud katse. Halleluuja! Aga närvi minna ei viitsi, alles sai puhkus läbi, närvis ei käinud.

Lisa kommentaar

